Oferta Sukcesji bogatsza o marki Sports Direct i H&M

150x110

Sports Direct i H&M to kolejne marki, które wzbogacą ofertę budowanego w Łodzi Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja.

Pierwszy w tym mieście salon Sports Direct, z odzieżą, obuwiem i sprzętem sportowym światowych producentów, zajmie 1987 mkw. na podziemnej kondygnacji galerii handlowej. Sports Direct to wiodąca w Wielkiej Brytanii sieć sklepów tej branży. W krajach europejskich prowadzi blisko 500 placówek, m.in. pod nazwą SportsDirect.com. Na polskim rynku pojawiła się w ubiegłym roku.

Popularna firma odzieżowa H&M otworzy w Sukcesji dwupoziomowy salon o łącznej powierzchni 1793 mkw. (kondygnacje -1 i 0). H&M jest jedną z największych marek modowych na świecie, obecną m.in. w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Jej główna siedziba znajduje się w Sztokholmie.

Ponad rok przed planowanym otwarciem komercjalizacja Sukcesji przekroczyła półmetek, a zespoły Savills i Fabryki Biznesu (inwestora) prowadzą zaawansowane rozmowy z kolejnymi sieciami. W grudniu do grona najemców dołączyło siedem firm, w tym marki nieobecne dotychczas w Łodzi oraz nowa na polskim rynku. Wśród kluczowych najemców są m.in. supermarket Piotr i Paweł, drogeria Rossmann, elektromarket Avans, salony odzieżowe Carry, Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay i Top Secret, a w strefie rozrywkowo-rekreacyjnej: 9-salowe kino Helios, dwupoziomowa kręgielnia i największy w Polsce klub Pure Jatomi Fitness.

Sukcesja powstaje przy al. Politechniki 5, blisko ścisłego centrum miasta, w sąsiedztwie kampusu Politechniki Łódzkiej, Międzynarodowych Targów Łódzkich i nowego osiedla mieszkaniowego. Będzie w pełni „zielonym” obiektem, pierwszym tego typu w regionie z certyfikatem zrównoważonego rozwoju BREEAM.